Klachtenprocedure

Heb je een klacht over het handelen van één van onze medewerkers of de door ons geleverde dienstverlening? Dat vinden wij heel vervelend om te horen. Je kunt je klacht indienen volgens de klachtenprocedure. We streven ernaar om de klacht zo goed mogelijk af te handelen.

Zo werkt de klachtenprocedure:

1. Meld je klacht telefonisch of per e-mail bij het desbetreffende kantoor.

2. De klacht wordt geregistreerd op een intern klachtenformulier en intern naar de juiste behandelaar gestuurd.

3. Binnen één week ontvang je van de behandelaar een reactie op de ingediende klacht en de wijze van afhandeling.

We hopen dat we jouw klacht goed hebben kunnen afhandelen. Ben je niet tevreden? Dan kun je dit melden via complianceofficer@tamek.nl t.a.v. de heer drs. H.J. Klaver RA.

Kantoren

Blokzijl

tel

T: 0527 29 26 14

M: blokzijl@tamek.nl


Burgemeester van Ommerenweg 15

8356 HN Blokzijl

Kantoor locatie

John Mondria

Directeur & Kantoorleider

Branch manager

Kampen

tel

T: 038 33 15 422

M: kampen@tamek.nl


Flevoweg 70

8265 PL Kampen

Kantoor locatie

Rudi Meijerink

Kantoorleider

Branch manager

Meppel

tel

T: 0522 26 32 47

M: meppel@tamek.nl


Blankenstein 125

7943 PE Meppel

Kantoor locatie

Han Luning

Kantoorleider

Branch manager

Zwartsluis

tel

T: 038 38 67 618

M: zwartsluis@tamek.nl


Zomerdijk 88b

8064 XH Zwartsluis

Kantoor locatie

Jeroen Troost

Kantoorleider

Branch manager

Zwolle

tel

T: 038 42 15 315

M: zwolle@tamek.nl


Emmawijk 1

8011 CM Zwolle

Kantoor locatie

Alex van Drie

Kantoorleider

Branch manager