Inrichting & administratie

De basis op orde. Dat zorgt voor rust en gemak.

Administratieve verwerking
Loonadministratie

Jouw administratie altijd up-to-date. Dat geeft rust.

Wij zijn flexibel en kunnen jouw administratie op elke gewenste locatie verwerken. Op basis van jouw wensen werken wij enkele uren per dag, week of maand met maximale flexibiliteit bij vervanging of aanvulling van jouw eigen personeel. Zo kunnen we je helpen bij het verzorgen van de aangiften inkomsten-, vennootschaps- en loonbelasting en btw-aangiften. Maar ook bij het opzetten en begeleiden van een administratieve automatiseringsslag.

 

Met jouw toestemming worden bankmutaties gekoppeld aan het boekhoudpakket en lezen wij inkoopfacturen digitaal in. Met de slimme integratie worden veel bankmutaties automatisch herkend en gekoppeld aan het juiste document. Dit bespaart tijd, verlaagt de kans op fouten, en staat ook nog eens veilig in de cloud. Zo is jouw administratie altijd up-to-date.

Alleen het allerbeste voor jouw medewerkers. Dat verdienen zij.

Loonadministratie uitbesteden? Ook dat kan bij Tamek. Onze gespecialiseerde afdeling lonen verzorgt onder andere de salarisspecificaties, dient de aangiftes loonheffing in en maakt de pensioenopgaven gereed. Bovendien houden we je op de hoogte van de ontwikkelingen op het gebied van salarisadministratie die van belang zijn voor jouw onderneming en branche. Zo kun jij optimaal profiteren van de beschikbare regelingen.

 

Wij werken met het pakket Nmbrs. Door de eenvoud van het pakket vul je eenvoudig zelf de periodieke mutaties in. Wij verzorgen vervolgens de salarisverwerking en controleren de loonstroken op onjuistheden. Naast salarisverwerking is het pakket Nmbrs ook goed te gebruiken als HR hulpmiddel voor opslag van HR gerelateerde documenten, zoals voor persoonlijke dossiers van medewerkers. Meer weten hierover? We vertellen je het graag.

Kennismaken?

Zoek je een samenwerkingspartner die proactief met je meedenkt? Laten we kennismaken. De koffie staat klaar!

Contact